HTML

Fogyásélmény - with eating disorder

Nem szokványos fogyókúra - étkezési zavarral, anorexiával, bulímiával és hasonló szépségekkel karöltve

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

Csak keményen

2011.09.23. 13:27 SkinnyDream

Megfogadtam, hogy mostantól tényleg keményen fogom nyomni, nem fogom feladni. Falásrohamokat sem akarok. Itt megfogadom, hogy hétfőig nem lesz falásrohamom és nem fogok hánytatni. A hánytatásról nagyon nehéz leállnom, mondhatom, hogy ez a legnehezebb dolog a világon... megkérek mindenkit, hogy ne kezdjen bele ilyenbe. :(

Mai kajám: egy tál paradicsomleves (felfelé kerekítve) 300kcal és egy natur joghurt édesítővel és kevés zabpehellyel kb 100kcal. Zöld teázok és majd este iszok egy fogyiport, DM-ből lehet venni, kakaós, Bleim Gesund a neve és nagyon szeretem :) Van egy enyhe hashajtó hatása is, ha annyit iszok, amennyi a dobozon fel van tüntetve. Ez kb 150kcal lehet a 1,5%-os tejjel együtt. Szóval a mai napot összesen 550kcal-val zárom. :)

Ma mozogtam kb 1 órát, pontosan nem tudom mennyit, mert elfelejtettem megnézni az időt, hogy mikor kezdtem... jellemző rám :) először megcsináltam Rékának a belső combos gyakorlatát, utána 5x31 ugrálókötelezés először az egyik, utána a másik lábbal, majd a Rékának van öt perced youtube-os videoját, mindegyik gyakorlatot egyszer, végül pedig szobabicikliztem 25 percet. Nagyon jól esett mozogni.

Most viszont legszívesebben ennék és hánynék... van lent tört krumpli, nagyon fincsi lenne virslivel meg egy kis savanyúsággal... jajj :( de nem fogok, erős vagyok és NEM ESEK KÍSÉRTÉSBE! :) Nem fogom elrontani ezt a napot! Na meg persze ott az ígéretem... hétfőig nincs hánytatás!

♥ Beautiful ♥

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomsuly.blog.hu/api/trackback/id/tr63249319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása