HTML

Fogyásélmény - with eating disorder

Nem szokványos fogyókúra - étkezési zavarral, anorexiával, bulímiával és hasonló szépségekkel karöltve

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

Hétfő

2011.10.03. 19:09 SkinnyDream

Úgy elbasztam a hétfőt, hogy szebben nem is lehetett volna. Délután 3-ig semmit nem ettem, utána ettem egy kevés krumplit kb *150kcal, salátát főtt tojással *100kcal, 1 pohár tejbe müzli *140kcal, fél sajtosrúd *200kcal. Kb ennyi maradt bennem, talán, összesen: 590kcal. Utána estefele ettem 2pohár tejet müzlivel,  meg pár szem krumplit, de rohadtul feszült a hasam és muszáj volt kihányni. Holnap maximum egy joghurtot eszek zabpehellyel, fahéjjal és édesítővel, max ha még kívánok valamit akkor abonett és/vagy korpovit keksz. Ennyi. Ma amúgy tornáztam 1 órát, eléggé megviselt, hogy 4 napig nem csináltam, alig bírtam megállás nélkül végignyomni. 64kg voltam reggel. De amúgy baromira nem vagyok jól, mert folyamatosan hideg a kezem, sokszor fázom és ingerült vagyok, néha rám jönnek az érzelmi baromságok, de csak az idegességtől. Elegem van mindenből.... :((

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomsuly.blog.hu/api/trackback/id/tr273275999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása