HTML

Fogyásélmény - with eating disorder

Nem szokványos fogyókúra - étkezési zavarral, anorexiával, bulímiával és hasonló szépségekkel karöltve

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

:((

2011.10.19. 13:46 SkinnyDream

Mindent elrontottam, kezdhetem elölről... 65kg vagyok megint, rengeteg háj rakódott rám megint... Rékáztam és éreztem, hogy gyűrődik az oldalamnál a hájam... annyira undorító, utálom magam emiatt!!! :(( DE NEM ADOM FEL! Szerencsére "időben" észrevettem és most már nem fogom elrontani... védeni akartam magam, hogy kevesebbet hányjak és az lett az eredménye, hogy hájréteg nőtt rajtam... pffff... SZILVESZTERRE akkor is EL FOGOM ÉRNI A CÉLOM, nem fogom feladni!!!

MINDEN ÁRON!!!!! ♥

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomsuly.blog.hu/api/trackback/id/tr883314752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása