HTML

Fogyásélmény - with eating disorder

Nem szokványos fogyókúra - étkezési zavarral, anorexiával, bulímiával és hasonló szépségekkel karöltve

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

Csütörtök

2011.09.29. 22:50 SkinnyDream

Úgy "terveztem" reggel, hogy lénapozok, de nem jött össze, mert dél fele éhes lettem :( ettem egy kis müzlit tejjel *120kcal. Mentünk barátnőmmel városba mászkálni, ketten megettünk egy kisebb gyros tálat, Ő a húst meg a krumpli nagyját (mert én nem eszem húst) én meg a salátát róla, ez kb *100kcal lehetett. Utána mászkáltunk egy csomót, majd megint ettünk...:S de akkor "csak" tavaszi friss salátát ettünk olyan szósszal ami a gyroson van... a szósz nem tudom hány kcal, de a saláta szerintem nem vészes, szóval max *200 kcal lehet. remélem... :( meg ettünk hozzá egy mekis sült krumplit *235kcal :S Ittam egy fél pohár jégkását (ezt gőzöm nincs mennyi kcal lehet, de cukrozott szar, szóval biztos sok... barom vagyok!!!!) Meg még ha ez nem lett volna elég, itthon is ettem 1 joghurtot zabpehellyel, fahéjjal, édesítővel *100kcal, 2pohár 1,5%-os tej müzlivel *140kcal, 5korpovit keksz *100kcal, 2abonett *50kcal, + pici paradicsomszósz. ENNYI. Úristen... Ez összesen: 1055kcal!!!! BASSZUS EZ RENGETEG!!!! És ma nem is tornáztam... de mászkáltam egy csomót a városban az tuti! De akkor is sok! :((( Utálom magam! :( Holnap LÉNAP! TUTI! A mai nap után muszáj beiktatnom! Kibírom! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomsuly.blog.hu/api/trackback/id/tr433266522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása