HTML

Fogyásélmény - with eating disorder

Nem szokványos fogyókúra - étkezési zavarral, anorexiával, bulímiával és hasonló szépségekkel karöltve

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

Kedd

2011.10.05. 08:14 SkinnyDream

Nagyon elegem van az egészből... :(( Délután 4-ig nem ettem semmit, utána csináltam magamnak salátát, itt kezdődött a baj, ugyanis nem volt 10%-os tejfölöm, csak 20% :S és a 20%-osban 100g-ban 205kcal van... pfff undorító. Csináltam 2 adagot, gondoltam majd később megeszem. Megettem az egy adagot, meg ettem egy joghurtot és tele voltam, nem bírtam, hogy feszül a hasam. Hánytam. Utána ettem müzlit 1,5%-os tejjel 2pohárral, hánytam. Utána este 8-körül pedig megettem a kisebb adag salátámat és hoztam fel hozzá kistálban müzlit. Ezt már nem hánytam ki, az ágyban ettem. Hogy a picsába lehetek ennyire szerencsétlen... próbálok normálisan kajálni de ha nem tudok, akkor mihez kezdjek???!!!! És ennek a tetejébe nem is tornáztam... :((

Szerda-csütörtök lénap. Úgyis megyek déltől zárásig pultozni, ott elleszek. Csak folyadék. Délelőtt 1-1óra mozgás, torna és semmi szilárd kaja! :) Kibírom!!!! :))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomsuly.blog.hu/api/trackback/id/tr83279383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása