HTML

Fogyásélmény - with eating disorder

Nem szokványos fogyókúra - étkezési zavarral, anorexiával, bulímiával és hasonló szépségekkel karöltve

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

Péntek-Szombat

2011.10.02. 09:53 SkinnyDream

Délután 6-ig nem ettem semmit, de utána ettem egy kicsit nagyobb sor étcsokit, 1 pohár tejet müzlivel *200kcal meg ettem egy fél üres pizzát (semmi nem volt rajta, csak tettem rá paradicsomszószt) *350kcal és csináltam hozzá salátát (fél paprika, fél paradicsom, fél uborka, 3csipet lilakáposzta) egy fél pohár 10%-os tejföl, hozzá 2csepp majonéz és fokhagyma, ez kb 150kcal. Szóval összesen: 700kcal + a csoki 150kcal = 850kcal. /Viszont nagyon tele éreztem a hasam és muszáj volt hánynom, úgyhogy valamennyit kihánytam, de nem sokat, csak éppen annyit, hogy ne érezzek teltségérzetet. muszáj volt../ Este pedig házibuli volt egyik ismerősömnél, nagyon fasza volt, bepörögtem az extől, és még ittam is rá bort, de nagyon jól éreztem magam. :D A többiek elég hamar bepunnyadtak én meg 6-kor is pörögtem, nem tudtam mit csináljak, haza nem akartam jönni, mert tudtam, hogy úgysem tudok aludni, szóval elmentem pultozni. :D Délig ott voltam, akkor rámjött a kimerülés és a fáradtság és hazajöttem. Aludtam kb 5-ig, utána ettem ugyanazt, mint pénteken. :))

Ráálltam a mérlegre és végre fogytam!!!!!! :)) 64kg vagyok, lehet kicsit kevesebb, de nem látom pontosan, az a lényeg, hogy 65 már nem vagyok és nem is leszek!!!!! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomsuly.blog.hu/api/trackback/id/tr743271424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása