HTML

Fogyásélmény - with eating disorder

Nem szokványos fogyókúra - étkezési zavarral, anorexiával, bulímiával és hasonló szépségekkel karöltve

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

Bűntudat

2011.09.24. 23:15 SkinnyDream

Tegnap nem voltam elég erős. Rohamom lett. Nem fogom többször leírni, de most az egyszer leírom, hogy milyen nálam egy roham. Tegnap, miután megírtam a blogomat egy ideig bírtam, utána előjött: tört krumpli, 1virsli, 5abonett, mustár, ketchup, 1csemegeuborka, 1paprika, 1 ananászos csoki. Ezek után hányás. Hazajött apa, mentünk boltba. Úgy voltam vele, ha már elbasztam a mai napot a hányással, akkor már mindegy. Bevásároltam és mindent magamba tömtem, sorolom: 2pizzás stangli, 1szelet bombonettis csoki, 1csomag pilota keksz, 1 hawaii pizza (vékony tésztája van, nem telít annyira, de ez nem magyarázat:)), ezek után megint hányás. Úgy volt, h hashajtót veszek be, de mivel ki tudtam hányni a nagyját így úgy voltam vele, hogy elég most ez. Mivel ma szombat van, apa mindig ilyenkor vásárol be, de én még szeleteltem is magam alatt a fát, mondtam apának, hogy vegyen nekem édességet. Sorolom a mai kajáimat, felkeltem 8-kor, akkor ezeket tömtem magamba: 1 sajtos rúd, 1 kókuszos-kakaós csiga, 1 csomag muffin, ezek után hányás, aludtam 11-ig. A délután folyamán: 1 sajtos rúd, csináltunk mamával babapiskótás-pudingos sütit, nagyon finom volt, ezt a délután alatt az egészet megettem (egy kisebb tepsivel volt), sok krumplipüre, 2virsli, 2paprika, 10abonett, mustár, ketchup, 1 nagy tál makaróni paradicsom szósszal és reszelt sajttal, 1 mogyorókrémes palacsinta, 1 kis tál krumplistészta, 1 zacsi bolti kakaó, 1 szelet kenyér vajasan, 1 főtt tojással, csípős piros arannyal, 1paprikával, 1 kis tányér (valamilyen leves, nem tudom a nevét) 1 szelet kenyérrel, 3szelet kalács vajasan. Ezeket nem egyszerre tömtem be, hanem ez úgy történt, hogy ettem, amennyit bírtam, ha éreztem, h annyira tele vagyok, h menni nem bírok, akkor hányás, utána megint zabálás (mert ez szó szerint zabálás, nem normális evés), megint hányás, szóval ma összesen min. 3x hánytam. Gratulálok magamnak... Egy undorító szar vagyok és borzalmasan bűntudatom van az egésztől, de ugyanakkor megkönnyebbültem is, hogy ez a sok szar kaja nem maradt bennem, hanem a nagy része kijött. Ez nagyon szánalmas... a hányásokkal nagyon nehéz leállnom... :( Mostanában kb minden naposak a hányásaim, de ekkora zabálást nem mindig tartok, most csak azért volt ez, mert írtam, hogy be akarok keményíteni és nem akarok szénhidrátot enni, pl kenyeret, tésztát, sütiket, ilyeneket... és most szépen bezabáltam mindenből, hogy Szilveszterig bírni tudjam. Nagyon nehéz ezzel leállni. Nem tudom, hogy hányak olvassátok a blogom, igazából azért publikus, mert szeretném, ha ez egy példa lenne mindenki számára, aki fogyókúrázik, hogy vigyázzon, ne essen át a ló túloldalára, mert borzalmasan nehéz kiszállni ebből. Olyan, mint a drog. Komolyan. Ha jön a roham, nem lehet leállni vele... nagyon nehéz... :(( Ezzel csak azt akartam mondani, hogy valahol olvastam egy "kívülálló" ember véleményét az étkezési zavarról és engem nagyon megfogott, le is mentettem, bemásolom ide: "Szerintem ennek a betegségnek a lelki része nagyon durva...Mármint az anorexia "oké", nem eszik, elfogy, pont.
De a bulimiánál mit tesz a delikvens? Bezabál 5 zacsi csipszet, 2 tepsi süteményt, a maradék húsvéti nyulakat a spejzból, főz még két adag pudingot 6 ek cukorral. Eszik, mert hiányérzete van (szeretet, odafigyelés, stb) és aztán. Aztán ettől az egész cirkusztól még ráadásul lelkiismeret-furdalása is lesz, ezért kihányja az egészet. Akinek ilyen betegsége van, nagyon nyomorult lelki élete lehet :(
És az se semmi, hogy tényleg ilyen mennyiségű ételt tolnak le..."
Hát igen... ebbe azért belegondolni, elég komoly dolog. Tudom azt is, hogy tönkre megy a torkom, a fogam, a szervezetem... de ha jön a roham ezekkel nem foglalkozom, csak az van a szemem előtt, h ennem kell... :(( borzalmas... 

Itt megfogadom 100-adjára is, hogy MOSTANTÓL nem lesz falásrohamom, SZILVESZTERIG lefogyok 55kg-ra !!!!! Szilveszterig csak maximum havi 2x hányhatok (de nem ekkora zabálás után, mint a mai) és EL FOGOM ÉRNI A CÉLOM!!!!

Most bevettem 6 stadát, holnapra remélem hatni fog és ez a mai kaja, ami bennem maradt ki fog jönni, bár tudom, h a nagyja felszívódik, de csak így vagyok nyugodtabb. Megpróbálom azt a megoldást, hogy megtervezem előre, hogy következő nap mit fogok enni, hátha könnyebb lesz.

Szóval a holnapi napon ezeket ehetem, maximum: 2 natur joghurt fahéjjal, édesítőszerrel, zabpehellyel, 1 főtt tojás, 2 abonett. Ez összesen: kb 300-400kcal. Ha nem leszek nagyon rosszul a hashajtótól (márpedig nem leszek!), akkor 1 óra torna. :)

Bárcsak sikerülne... :(( Nagyon nem bírom már a folyamatos hányást :(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomsuly.blog.hu/api/trackback/id/tr933254148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása