HTML

Fogyásélmény - with eating disorder

Nem szokványos fogyókúra - étkezési zavarral, anorexiával, bulímiával és hasonló szépségekkel karöltve

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

Hétfő

2011.09.26. 18:23 SkinnyDream

Ma úgy keltem fel, hogy biztos nem lesz rohamom és nem fogom hánytatni magam. Nem akarom ezzel elbaszni az életemet. Persze a még álom 55kg-ról eszem ágában nincs lemondani, de az is könnyebb, hogyha nem zabálok. Délelőtt tornáztam 1 órát, Réka tornák, ugrálókötél, biciklizés. :) Nagyon jól esett. Nem is ettem semmit 5óráig, de voltunk a Tescoban és vettünk Nestlé fitness müzlit meg 75%-os étcsokit és nem bírtam ki, hogy ne kóstoljam meg, pedig nem akartam ma enni. Nagyon nehéz megállni, hogy ne hányjak. Borzalmasan. Szóval a mai kajám összesen: 1natur joghurt fahéjjal, édesítővel, zabpehellyel *100kcal, kb 30g müzli *120kcal, egy tábla étcsoki  *590kcal, 1 főtt tojás *70kcal, fél paradicsom, fél paprika, fél uborka kb 100kcal. Ez összesen: 980kcal, felfele kerekítve 1000kcal. :( Nagyon régen ettem így ennyit és tartottam magamban... de muszáj! Nem hányhatok! Barátok közt közben hullahoppozni fogok. :) Holnap pedig lemérem magam centikben legalább lesz viszonyítási alapom. :) Már előre félek... :((

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomsuly.blog.hu/api/trackback/id/tr523258349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása