HTML

Fogyásélmény - with eating disorder

Nem szokványos fogyókúra - étkezési zavarral, anorexiával, bulímiával és hasonló szépségekkel karöltve

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

:( Sajnálom...

2011.10.13. 23:39 SkinnyDream

Nagyon idióta vagyok, hogy nem írtam eddig, elég hosszú időt kihagytam... nem akartam még ennyit sem, de az első 2napban lusta voltam, utána pedig bezabáltam szerencsésen... :(( Visszahíztam mindent, amit 2hét alatt leadtam. Kedd után csütörtökön tartottam egy lénapot, sikerült is, pénteken alig ettem, szombaton szinte semmit egész nap, este pedig jött a kajaroham... egy barom állat vagyok!!! :(( utána persze hashajtóztam, hánytam, de ettem sokat... annyira egy szerencsétlen balfasz vagyok, hogy fogok így szilveszterre 55kg lenni, mikor megint ott vagyok, ahonnan elindultam?! Fel tudnék robbanni, hogy ekkora béna, pancser jól lakott disznó vagyok.. és ami a legjobb, hogy baromi bűntudatom van és ki sem merek lépni az utcára, mert olyan érzésem van, hogy mindenki látja rajtam, hogy mit csináltam és mennyire undorító vagyok.. de elég ebből, mert ettől nem lesz jobb semmi!

Ezek után a csodás napok után, bevettem 6db hashajtót, kipuculok magamból mindent, legalábbis a nagyját, remélem. Holnap tornázok megint (kedden amúgy tornáztam és kedden meg szerdán nem is ettem sokat, erre ma megint bezabáltam) és mindent beleadok! Nem lesz több bingém, nem fogok elgyengülni, nem fogom megengedni többet!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomsuly.blog.hu/api/trackback/id/tr123301712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása