HTML

Fogyásélmény - with eating disorder

Nem szokványos fogyókúra - étkezési zavarral, anorexiával, bulímiával és hasonló szépségekkel karöltve

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

:(

2011.09.25. 21:28 SkinnyDream

Ma sem volt jobb, mint tegnap. A hashajtó alig-alig hatott és ettem is. Megpróbáltam normálisan, de szerintem sok lett és este megint hánytam, mert nagyon feszült a hasam... nem megy. :( Ma ezeket ettem össze: nem tudom pontosan mennyi borsóleves, 2natur joghurt édesítővel, fahéjjal, zabpehellyel, 2szelet kenyér fél paradicsommal, párizsival, light sajttal, és egy adag sült krumpli fél paradicsommal, csemege 1ubival, ketchuppal, majonézzel. Rengeteg... össze sem merem számolni hány ezer kalória lehet ez... :(( de ezeket nem egyszerre ettem, hanem felkeltem 10fele és azóta 6-ig kb... annyira egy semmirevaló vagyok.. :(( Ja, meg ittam dupla adag fogyiport, de sajnos még nem hatott és szerintem nem is fog...

Holnap megyek szűztea kapszulát venni, minimális kaján fogok élni  és heti 5x fogok tornázni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomsuly.blog.hu/api/trackback/id/tr203256221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása