HTML

Fogyásélmény - with eating disorder

Nem szokványos fogyókúra - étkezési zavarral, anorexiával, bulímiával és hasonló szépségekkel karöltve

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

A kezdet

2011.09.23. 11:06 SkinnyDream

Köszöntök mindenkit, aki ezen az oldalon jár. Nem kérek a kommentekben kioktatást, lehurrogást, lenézést és szánalmat sem. Ez egy olyan dolog, ha valaki nincs/nem volt benne, úgysem fogja megérteni.

2009 tavaszán kezdődött ez az egész (remélem jól emlékszem, mert nagyon rossz memóriám van), akkor 65kg voltam és lekoplaltam+letornáztam magam 57-58kg-ra őszre. A probléma az volt, hogy nem láttam a változást (testképzavar jelentkezik), még mindig dagadtnak láttam magam és elegem volt abból, hogy sokat szenvedtem érte (alig ettem, ha többet ettem kihánytam, mozogtam) és mégsem volt semmi változás. Feladtam. Elkezdtem enni, ha sokat ettem hányás, hashajtózás, de csak sikerült visszahíznom 65-re, sőt, volt egy időszak, amikor 68 is voltam. Undorító. Azóta is tornázok (ha kedvem tartja), eszek néha valamit, hánytatom magam, hashajtókat használok, de a mérleg nem mozdult meg lefele, már egy jó ideje 65kg vagyok.

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy le tudjam írni mikor, mit ettem, mennyit tornáztam, jelenleg hány kg vagyok. Nekem jobb, hogy leírom ezeket a dolgokat, erőt ad az, ha falásrohamom lenne, azt is le kellene írnom és nem akarok sok ezer kaját felsorolni, amit magamba tömtem, nem akarom lehangolni magam azzal is. Szóval nem szabad lennie zabarohamnak. Mindent le fogok ide írni, nem fogok hazudni semmiben, remélem sikerül és el fogom tudni érni az álomsúlyt.

Még egy kicsit az álomsúlyomról: igazából nekem nem csak álomsúlyom van, hanem álomalakom is. :) Az álomsúlyom az 55kg. Ez a harmadik szilveszter, amire kikötöttem, hogy én 55kg leszek. Ígérem, hogy most EL FOGOM ÉRNI! Amúgy 173cm vagyok.

Tervem:
Október 31-re 60kg
December 31-re 55kg.
Kicsit előrerohanok, de 2o12. Húsvétjára 50kg szeretnék lenni (az álomalak miatt) :)

Mutatok képet az álomalakomról:

Valami ilyesmi lenne... vékony lábat szeretnék... nekem nem tudom pontosan, hogy milyen alakom van, talán körte :S de a fenekemmel és a combommal vannak nagy problémák... De leszek én még vékony :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomsuly.blog.hu/api/trackback/id/tr193248006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása