HTML

Fogyásélmény - with eating disorder

Nem szokványos fogyókúra - étkezési zavarral, anorexiával, bulímiával és hasonló szépségekkel karöltve

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

Kedd

2011.09.27. 20:51 SkinnyDream

Tegnap végül nem hullahoppoztam a Barátok Közt közben, mert barátnőm felhívott, hogy menjünk bulizni, úgyhogy a hullahopp elmaradt. De kalóriát égettem az autóvezetéssel és a táncolással, meg az egész estével hajnal 3-ig. :) Jó, lehet be is pótoltam két kis koktéllal, de nem volt vészes szerintem. :)

Ma is mozogtam 1órát, megint nagyon jól esett. :) Ma szerintem nem ettem sokat: 1csupor 1/5%-os tej kb*120kcal, kb 30g müzli *112kcal, fél paprika, fél paradicsom, fél ubi + 1 főtt tojás kb *100kcal, 2abonett *50kcal, és *50kcal-ban benne van a kb 2korpovit kekszem egy pici paradicsomszósszal. Ja, meg ittam fogyiport, az is benne van sztem *100kcal-ban. Sétáltam 20percet oda-vissza még :) Meg pultoztam ma 3órát egy kocsmában (rokonomé a kocsma és tanítgat, besegítek. Összesen a mai kalóriabevitelem 600kcal körül lehet. Ez egész jó, szerintem. Csütörtökön szerintem nem fogok tornázni, mert menni szeretnék barátnőmmel városozni, boltozni, mászkálni és lénapot tartok. :) Remélem összejön.

Ami viszont nem tetszik, hogy majd' leszakad a bal karom. Mindig a bal karom fáj, nem tudom miért, nem akarok beképzelni dolgokat, de elég gáz. A felkarom szinte zsibbad, a könyökömnél fáj a csontom vagy nem tudom igazán mim, az alkaromnál meg mintha belül fájnának az ereim vagy nem tudom. Elég határozatlannak tűnhetek, de igazából nem tudom, hogy hogy fáj, csak azt tudom, h nagyon rossz. :((

2. nap, hogy nem hánytam!!!! :) erre az egyre azért büszke vagyok. Remélem, hogy ezzel a "módszerrel" is le fog menni hétvégére 1kg. :) És szedem megint a szűztea kapszulát minden étkezés előtt.

Ja, és lemértem magam. Szóval 173cm vagyok és jelenleg (meg egy jó ideje) 65kg.
A karom felül: 27cm
Derekam: 70cm
Csípőm a csontnál: 91cm
Fenekemnél: 101cm
Combom alul a térd fölött: 42cm
Combom felül a vastag résznél: 58cm.
Ez elég gáz, de remélem ezek a számok egyre kisebbek lesznek! :) Kíváncsi vagyok nagyon, hogy 55kg-osan milyen számokat fogok lemérni, már alig várom! :))
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomsuly.blog.hu/api/trackback/id/tr373261104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása